Nagra dagar i Shanghai

Hej alla! Hoppas ni hade en trevlig nyarsafton. Det hade i vilket fall vi. Vi borjade den sista dagen pa aret med att kolla pa en jattedalig film pa varat hostel. Sedan sa skulle vi duscha, men da fanns det inget varmvatten. Suck! Tydligen sa har varat hostel rekommenderade duschtider mellan 21-13. Detta innebar tydligen att vattnet ar iskallt mellan 13-21. Lyckades i vilket fall overtala dem att satta pa varmvattnet sa vi inte behovde spendera nyarsafton smutsiga. Sedan at vi middag pa en restaurang med Junho och hans Chilenska kompisar for att sedan precis hinna fram till en klubb vid tolvslaget. Nu menar jag precis innan. Typ tio sekunder, hahaha.

Pga nyarsafton igar sa har det blivit ytterligare en riktigt slo dag idag. Har inte lyckats gora mycket mer vettigt an att spela kort, ata mat och planera var nasta destination ska bli pa var resa i Kina. Vi tror nu att vi har bestamt oss for att aka till Wuyishan pa mandag for att se lite berg. Vi blev ju lite fortjusta i det efter Bukhansan. ^^

Trots dessa tva slappdagar har vi anda hunnit med lite sightseeing och lite shopping i Shanghai. Vi har en del bilder fran det och kanske laddar upp det nar vi har tillgang till en battre dator...

Nu ar vi trotta. Jag ar for ovrigt lite smasjuk vilket ar ratt jobbigt. Anden sagar att jag ska skriva att hon klappar en katt. En annan intressant grej ar att det hanger en dod anka utanfor fonstret pa hostelet. Lite smaskumt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: pappa

Gott nytt 2011! Äntligen kan jag skriva detta, då det har varit driftsstörningar hos Bredbandsbolaget hela dagen...



Har oxå tagit det lugnt o slappat, precis som ni. Typiskt er att komma tio sekunder innan tolvslaget. Jag är inte ett dugg förvånad!!



Ha det gott båda två, o hälsa katt o anka så mycket från mig! Gillar ju ankor som ni vet. Speciellt om de heter Kalle! Har katten nåt namn?? Figaro kanske??



Kram!

2011-01-01 @ 22:13:29
Postat av: Kattis

DÖD ANKA!!????????????????????

2011-01-01 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0