Lagesrapport

Hej!

Tankte bara meddela att vi fortfarande lever. Hehe. Vi har nu tagit oss vidare till en o som heter Xiamen for att turista lite. Det ar ratt varmt och skont har. 14 C enligt google. Och dom har massor av palmer, till min stora gladje. Det ar ocksa mycket fraschare an det forra stallet vi besokte. Vi kommer nog gora ett langre inlagg om detta om nagon dag. Vi ar inte alltfor frascha daremot efter att ha spenderat 12 timmar pa nattag. Frascha eller inte sa ska vi ta och ge oss ut i staden nu. Vi hors!

/Veronika



Kommentarer
Postat av: Simon S

Xiamen var en av de städer jag gillade bäst när jag var i Kina (Efter Beijing) En riktigt mysig "liten" stad med grymt väder!

2011-01-16 @ 18:41:32
Postat av: Veronika

Xiamen var definitivt det ställe som jag gillade bäst i Kina. Helt underbar stad! Hann inte se så mycket av Kina så jag har inte så mycket att jämföra med. Men jag skulle lugnt kunna åka tillbaka till Xiamen.

2011-01-17 @ 04:16:33
URL: http://verrokorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0