Tyfon?

Min lärare varnade igår om att det skulle komma en tyfon hit. Jag reagerade inte så mycket då men vaknade nu inatt av att det blåste som bara tusan. Jag tände lampan men den började bara blinka och efter en stund gick strömmen. Nu har jag fått tillbaka strömmen och även sällskap av en annan rädd svensk så vi sitter och hoppas på att överleva tyfonen idag. Haha hjälp! Det bara viner och susar i hela huset.

http://www.bernama.com/bernama/v5/newsworld.php?id=525316

Frågan är: Ska man våga gå ut och gå på sina föreläsningar idag?

Kommentarer
Postat av: Raz

Tyckte nästan det var lite mysigt! Var dock helt stensäker på att elstolpen utanför fönstret skulle ha rasat tills jag vaknade.

2010-09-02 @ 04:09:11
Postat av: Dromedaren

Tufft!

2010-09-02 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0