Skola och fest

Det är helt galet mycket fester på det här stället. I torsdags var det i Hongdae och igår så åkte vi till Gangnam. Men innan Gangnam igår så hade jag datorlabb till klockan sju på kvällen. Datorlabben för för övrigt helt på koreanska. Det var en upplevelse. Som tur var så var labbhandledaren ändå förståndig och kom fram till mig ibland för att se att jag hängde med. Än så länge är programmeringen inte så svår så det gick fint. Haha, får plugga massor av koreanska så jag hänger med på mina datorlabbar då helt enkelt.

Efter skolan och lite middag så åkte vi till en klubb som kallas Sky Lounge. På 21:a våningen. Enligt en vän till mig så är det byggnaden bredvid det stora tornet på bilden. Rätt coolt va?


Måste säga att det är så otroligt roligt att gå ut här i Seoul för det är: dans dans dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0