Sjuk!

Åh. Varför ska jag gå och bli sjuk nu? Jag som hade sett fram emot den här helgen... Hade tänkt att åka till Incehon och ligga på någon strand idag men det gick ju inte insåg jag igår. Så då tänkte jag ägna den här dagen till att plugga och strosa runt lite i de närmaste kvarteren men just nu känns det som att jag inte kan ta mig utanför dörren och är verkligen inte på humör för plugg.

Och imorgon är det en fest som jag har planerat att gå på i typ tre veckor nu. Hur tusan ska jag kunna ta mig dit? Snyft, nu är det bra synd om mig. Det gör ont när jag andas. Alla andra är ute på roligheter. Usch och fy för att bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anders

Att döma av din Facebookkommentar som jag läste nyss så lyckades du ta dig dit ändå. Koreansk mirakelmedicin?

Hur mår du idag då? >=D



Kram Anders

2010-09-25 @ 12:07:00
Postat av: Veronika

Ja. Jag gjorde ju det. Förkylningen kändes bättre igår. Haha, min kompis gav mig någon medicin som hennes koreanska vän hade gett till henne och sagt något i stil med: Ät en stor måltid, ta två av de här och drick sen massor med vatten. Hon blev sen frisk inom ett dygn. Mirakelmedicin!



Jag mår sådär idag... kombinerade inte mirakelmedicinen på det rätta sättet tror jag.



Kram!

2010-09-25 @ 15:03:34
URL: http://verrokorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0