Segsöndag

Idag har varit en riktigt seg hemma-dag än så länge. Vädret är väl lite halvdant så att säga. Fick för mig vid ett tiden att det var dags att gå utanför dörren för att införskaffa lite lunch. Efter ca 20 meter så börjar det spöregna. Det är så knäppt för det tar ca 1 sekund att gå från inte en droppe till grymt superregn. Tur att jag träffade på en gentleman på vägen från Crimson som lät mig gå under hans paraply tillbaka till Crimson så jag kunde gå upp och hämta mitt.

Borde verkligen gå ut och göra något men jag känner mig alldeles för intiativlös. Ska nog plugga lite koreanska istället. Imorgon ska vi kanske åka iväg och campa så det är nog bra att jag är hemma och vilar lite säger vi.

Nu har jag varit i Korea i nästan en månad. Tycker synd om de som bara ska vara här en termin. De har bara 3/4 kvar av tiden ungefär. Tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0