Saker och ting börjar ordna upp sig

Idag har jag fixat och trixat lite och om allting blir som det ska nu så ska jag läsa kurserna:

Beginners Korean
Current English
Data Stuctures and Algorithms
Computer Language Lab
Internet Communications

Den sistnämnda kursen verkar väldigt intressant. Fick till och med ett positivt mail från läraren idag när jag frågade om jag kunde ta kursen. Hon/han sa berättade typ vad jag missat och vad jag ska läsa till imorgon och att vi ses då. Känns kul och jag sitter nu och läser en superintressant artikel om hur vi inte längre använder oss så mycket av WWW utan mer och mer av andra internetbaserade applikationer och att vi även mer och mer kan tänka oss att betala för detta osv.

Om det dessutom blir som det ska med Computer Language Lab så kommer jag att få lära mig programmera ordentligt och kommer då till nästa termin få det enklare att välja kurser som jag vill läsa.

Håll tummarna för mig nu att det inte blir något mer kurskrångel!

Kommentarer
Postat av: Anna

internet communications låter ju hur kul som helst!! Hmm... undra om man ska byta till den och ta en slapptermin istället? Tål att tänkas på :)

/Anna, 406 ;)

2010-09-01 @ 16:33:16
URL: http://antzi.blogg.se/
Postat av: pappa

Härligt att du låter positiv igen!! Håller tummarna för dig så det knakar. (Tack även för positivt mail! Ska svara på det senare ikväll.)



Kraaaaaaam!

2010-09-01 @ 16:47:43
Postat av: Raz

Lite avis på Internet Comm alltså. Skulle kunna byta Org. Behaviour mot den men jag orkar verkligen inte pilla nåt mer. Dessutom är det rätt skönt att vara ledig på fredag. :P

2010-09-01 @ 17:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0