Labb

Sitter nu pa datorlabb i skolan. Nu verkar det som att laxorna borjar ramla in. Ska se till att fa lite plugg gjort den har veckan. Nasta vecka ar det typ Harvest festival eller nagot sant som tydligen ar som Koreas thanksgiving. Sa vi kommer vara ledig nastan hela veckan. Jag och nagra vanner funderar pa att gora lite vandringar i parker och sa. Vi far se vad det blir...

Nu ska jag fortsatta lyssna pa lektionen. Tro foresten inte att jag ar oaktiv. Det ar typ bara jag och en annan kille som svarar pa lararens fragor, haha.
BYE!

Kommentarer
Postat av: Anders

Det är bra att du inte är "oaktiv" på lektionerna.

Eller du kanske menar inaktiv? <=P



Härligt att se att du verkar trivas.

Tänker på dig!



Kram Anders

2010-09-13 @ 08:54:46
Postat av: pappa

Även den andre av svensklärarens söner gör sig hörd emellanåt! Stackars dig Veronika, du kan då inte ha det lätt... ;)



Du är duktigt som svarar på frågor! Fortsätt med det, o svara rätt oxå.

2010-09-13 @ 09:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0