Ko-Yon games

Varje år så tävlar Korea University mot Yonsei University i diverse sporter. Jag åkte och såg på baseballmatchen. Jättemycket folk och en massa hejaramsor. Galet helt enkelt! Det var roligt att se baseball också. Fast roligt kanske är fel ord för det var nog en av de segaste sporterna jag sett. Men ändå! Matchen slutade 4-4. Hittade en film från ett annat år på youtube från Ko-Yon games:


På kvällen drog vi ut för att fira en väns födelsedag. Detta på en känd klubb i Seoul som heter Heaven. Det var rätt dyrt men tusan vad kul!

På lördagen var jag tyvärr så trött att jag inte orkade gå och titta på fotbollsmatchen utan valde att stanna hemma och vila mig inför kvällen istället. På kvällen var det storfest i Anam där många av barerna bjöd på gratis öl, mat och soju. Ojoj. Riktigt kul kväll som avslutades med flera timmars dans.
Bilder från baseballen:


Kommentarer
Postat av: Anna

I LOVE the "yonsei sucks" picture! haha

2010-09-12 @ 10:54:29
URL: http://antzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0