Grannar

Här på Crimson så är det lite blandade typer av människor. Vi bor 12 personer på min våning. Jag, Anna och Ylla från Sverige. Marina från Tyskland och sen människor jag inte har någon koll på.

Men det är en tjej, eller öh kvinna (åtminstone 25+), som bor mitt emot mig och håller seriöst på att göra mig galen. Hon går fram och tillbaka i korridoren under dagen i skor som låter som ett par klackskor gjorda av sten. Snälla människa byt skor! Har funderat på att säga till henne men Anna kom med ett bättre förslag: att ge henne ett par flipflops.

Nu sitter hon på sitt rum och skrattar och KLAPPAR HÄNDERNA. Vem klappar händerna inne på sitt rum? Jag fattar ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0