Studiesöndag

Hej allihopa!

Idag hänger jag på mitt favoritcafé för att "heldagsplugga". Förbereder bland annat en presentation som vi ska hålla på tisdag. Det är så segt och tar så mycket tid för ingenting känns det som. Har ett quiz imorgon också i programmering. Lite trist. Resten av helgen har varit bra däremot. Ska försöka göra ett inlägg om det senare. Tiden räcker liksom aldrig till!

Kan ju berätta lite kort om "language exchange"-mötet jag hade. Det var lite småkonstigt. Jag träffade den där killen som också hade med sig en kompis. Sedan så visade han en presentation på sin dator om sig själv. Haha skitskumt men rätt gulligt. Koreaner är fan rätt grymma på att göra flashiga power point presentationer. Sedan gick vi och åt middag och de berättade om koreansk kultur och jag lite om sverige och så. Tanken är i alla fall att vi ska ses och han ska lära mig lite koreanska. Känner inte riktigt att jag har tid men någon gång eller två kanske.

Nu ska jag fortsätta med studierna. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0