Lugn helg, del 1

Tänkte skriva lite om min helg. Som varit den lugnaste hitills. På fredagen var jag väldigt trött efter bara sovit en tre timmar den natten. Efter min datorlabb så åkte jag med min buddy för att gå på en konsert. Det var en latin och tango konsert.  Konserten var nog väldigt bra och musikerna var ju grymma. Men på grund av sömnbrist så blev det mer en lång "håll ögonen öppna veronika!"-konsert.
Efter det så gick vi och åt lite kyckling. Sedan när vi skulle ta bussen hem så var den knökfull. Syret tog slut efter typ 5 minuter och jag blev superyr och höll nästan på att svimma så vi blev tvugna att gå av. Snacka om lite vimsig kväll. Kom i vilket fall hem sen och somnade bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0