Lite sliten. Men det ar ju midterm.

Lordag och sondag. Plugg. Igar hade jag mina tva forsta midterm tentor. Det gick helt okej bra tror jag. Efter mina tva tentor sa blev det mer plugg. Sedan rakade jag vara uppe till typ 2-3 tiden. For att idag ga upp vid 8.  Har namligen min tredje tenta idag.

Det ar sa tjockt med tentor! Det varsta ar att efter den jag har klockan 12 idag sa maste jag... ja gissa! Plugga! For jag har en till tenta imorgon. Ar sa trott just nu. Kanske ska ga till kaffeautomaten och kopa en "kaffe" for 100W (ca 50 ore).

Det har i alla fall varit roligt att plugga pa sa vis att jag och mina Crimson House-vanner mestadels hangt i seminarierummet pa Crimson. Det ar ju alltid trevligt att hanga med sina vanner. Ar bara sa sjukt sugen pa lite natur och friskluft just nu. Det ar superharligt hostvader har i Seoul. Loven borjar fa farg men igar var det anda sa soligt att jag kunde sitta ute i t-shirt och ata lunch. Maste bara saga att det aterigen kom fram en snubbe till mig nar jag at lunch och borjade snacka. Haha. Det ar ju helt otroligt!

Skulle vilja lagga upp lite bilder har pa bloggen men eftersom min dator fortfarande ar stendod sa gar det tyvarr inte... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0