Club Answer, midterm & trasig dator

Hej hopp!

Igår var vi på klubb Answer. Det var galet roligt. Det var en från Black Eyed Peas som var där och DJ:ade. Haha, han hoppade ner från scenen och kom och dansade med mig och mina vänner. Yeah, dansa med en kändis! En annan skum grej som hände under kvällen var att jag helt plötsligt insåg att jag stod på en "scen" på dansgolvet. Fattade inte hur jag kommit upp dit utan att märka något. Sen insåg jag att golvet tydligen hade höjts upp jättelångsamt utan att jag märkt något. Haha. Det var väldigt mycket folk så jag skyller på det.

Nu är det snart midterm och jag borde antagligen vara med stressad över plugget än vad jag är. Har fem midtermtentor, ett tal och ett projekt som ska in. Suck.

Jag kan ju meddela att det inte går framåt med min dator. Den är typ stendöd nu. Väldigt irriterande. Har skickat ett mail till de som har hand om försäkringen som jag har här i Korea. Vi får se om det är möjligt att få lite pengar om jag inte får igång den. Kanske, kanske inte... Om jag måste köpa en ny dator så är det i vilket fall bra att Won:en är mycket billigare nu än tidigare. istället för ca 6.5kr för 1000W så är det typ 5.9kr eller något liknande.

/Veronika

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt att hitta din blogg!=) Bor själv i Seoul och har varit här sedan slutet på maj! Jag är med min pojkvän som jobbar här ett halvår. Kul att läsa hur det är att vara här som student och så får jag många bra tips på vad jag kan göra som jag själv missat=)

2010-10-18 @ 15:32:23
URL: http://sarasseoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0