Nu går det framåt

Hej!

Idag har jag bokat flyg. Känns jättekonstigt. Men den 19 augusti så ska jag flyga iväg från Arlanda. Kommer mellanlanda i Peking och vara där i några timmar. Konstig känsla att vara i Peking utan att kunna gå ut och se staden. Men kanske kommer jag hinna med det senare på min resa? Vem vet!


Anledningen till att jag helt plötsligt bokade flygbiljett var för att jag mailade Crimson House och fick svar att de reserverar mig ett rum. Men hon var väldigt envis om att få tid och datum för när jag skulle komma dit så jag tog och bokade flyg.


Så, nu har jag både flygbiljett och (förhoppningsvis) boende. Kan det inte bli augusti snart?


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

kul att du ska åka till sydkorea :)

är halv sydkorean ;)

2010-08-08 @ 21:24:02
URL: http://korea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0