Resväska


Vilken snabb leverans! Det tog inte många dagar innan väskan från väskan.com gick att hämta ut på ICA väst. Den känns nästan mindre än vad jag hade förväntat mig. 75 cm låter mycket. Men jag tror lugnt att den kommer att rymma allt jag vill ha med mig. Blir nog snarare vikten som kan bli problem.

Det roliga är att jag fick liksom för mig att färgen skulle vara lite mild mintgrön. Men färgen påminner starkt om de ärt-gröna Uppsalabussarna. Haha. Jaja, det blir nog bra ändå. Väskan ser alltså inte ut som på bilden. Färgen verkar inte fastna på bild. Jag tror jag ska döpa resväskan till Ärtan. Åh, nu ser jag fram emot att packa!

Kommentarer
Postat av: Pedervilde

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-02-21 @ 14:55:07
URL: http://pedervilde.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0