Studera i Korea?

Hej och välkommen till min blogg!

Jag har precis idag, för ca 4-5 timmar sedan, fått reda på att jag är nominerad till utbytesstudier i Sydkorea på Korea University. Tanken med den här bloggen är att dokumentera min resa hela vägen från den här nomineringen och sen då, förhoppningsvis, genom mitt läsår i Seoul. Det känns fortfarande så overkligt och jag vill inte riktigt tro till 100% att det verkligen kommer att bli av med risk för att bli besviken... men, nu har jag gjort det offentligt på Facebook och det är väl det som avgör?

Imorgon bär det av till Internationella kansliet för hämtning av ansökningspapper som ska in till Korea University och förhoppningsvis lite information.

/Veronika

PS. Förstår ni hur svårt det har varit ikväll att koncentrera sig på att läsa seminarietexter ikväll? Tankarna far liksom lite åt andra håll :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är bäst Veronika! Love you!! Och jag är först med att kommentera... Nu blir det till att boka en Korea-resa nästa år då. Det ser jag fram emot!



Nutt nutt!

2010-02-11 @ 22:51:30
Postat av: Anden

Jag tycker oxå att du är bäst.

2010-02-12 @ 23:04:10
Postat av: Veronika

Jag tycker ni är bäst. Haha ^^ Knäppisar.

2010-02-12 @ 23:32:10
URL: http://verrokorea.blogg.se/
Postat av: Farmor

Grattis!

2010-02-28 @ 15:28:15
Postat av: Hoshi

Heey jag kollade lite sidor om att plugga i Syd Korea & så kom jag hit, jag undrar var du ansökte om det då jag själv är väldigt intresserad. Ser att det va ett tag sen du skrev det här men jag hoppas ändå på ett svar^^



2010-09-23 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0