Vinterlov

Hej allesammans!

Har lämnat in min kära macbook nu. Ska förhoppningsvis få tillbaka den på tisdag. Lovar att det kommer bli lite bättre med uppdateringar här på bloggen då. Det är otroligt jobbigt att vara utan dator faktiskt...

Nu har jag vinterlov! Efter sex tentor på en vecka så kan jag äntligen slappa lite. Några av tentorna var riktigt svåra i jämförelse med vad jag förväntat mig... men till min stora lycka så gick i vilket fall min praktiskta programmeringstenta riktigt bra. Tror att koreanskan gick helt okej för den delen också. Det knasiga är att nu när jag är ledig så har jag så otroligt tråkigt. Det är jättemånga som har lämnat Seoul nu. Vissa för att åka hem till sina hemland. Andra för att ut och resa i några veckor. Detta plus att jag inte har någon dator.

Detta ledde till att jag och Ylla gjorde ett ryck igår och åkte till Dongdaemun för lite kvällsshopping. Vi kom hem lite efter klockan tre på natten. Ibland kan man ju inte annat än älska Seoul där det går att hitta på saker dygnet runt. Köpte en helt galen kjol också som jag ska visa er när jag fått tillbaka min dator.

Imorgon flyttar jag föresten från Crimson House. Lite sorgligt är det ändå att lämna rummet som jag bott i hela terminen. Ska väl inte bli så superspännande att flytta in i mini-rummet på Anam Hostel. Men Anden kommer ju på torsdag. Vilket förövrigt ska bli så jävla kul! Så då ska vi ju bo där tillsammans.

Nu ska jag nog ta och försöka packa ihop lite grejer.
/LVI

Kommentarer
Postat av: Dromedaren

Sjukt jäkla kuuul!!!

2010-12-19 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0