Sova

Som ni kanske vet sa ar koreaner superbra pa att somna lite varstanns. Det ar som att de aldrig sover pa natterna utan bara sover pa lektioner, tunnelbanan, jobbet m.m. Sa fort det far en chans sa somnar de. Haha. Jag kan saga att just nu vill jag gora detsamma da jag lyckades med konsten att bara fa en timmes somn inatt. Ojoj. Ska bara klara av den har lektionen och sen sa blir det hem, nagra timmars somn, sedan koreanska lektion. Har ar en bild pa mig, Rasmus och Anna som poserar framfor en av alla dessa sovande koreaner:



Kommentarer
Postat av: pappa

Oxå ett sätt att dölja sin trötthet: Att sätta dig bredvid någon som är ännu tröttare än du själv! ;-) Smart Veronika!

2010-12-06 @ 15:48:53
Postat av: Dromedaren

Haha... Bra sagt där Gunnar!

2010-12-06 @ 21:02:33
Postat av: pappa

TACK för det, Dromeanden!! Det värmde gott i vinterkylan.

2010-12-06 @ 21:10:58
Postat av: Björn Magnusson

Kineser är lika hopplösa dom. Närsomhelt och varsomhelst ser man detta :)

2010-12-07 @ 17:24:37
URL: http://blog.bjornmagnusson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0