Slarvern pluggar

Idag lyckades jag sova till klockan fyra. Jag vet, jag borde ställa en klocka. Men inte tusan tror man att man ska kunna sova så länge. Var visserligen uppe väldigt sent igår... sen ca tre timmar tillbaka så sitter jag i vilket fall på det nya caféet som byggts precis framför campus. Jag måste säga att det är en väldigt bra pluggmiljö här. Kommer nog tillbaka imorgon igen.

Caféet heter Serendipity och har tre våningar att sitta på. Stora bord och typ som ett långt skrivbord mot fönstren, där jag har placerat mig. Sen så spelar de julmusik också. Nu är det bara en vecka till final exams. Så nu blir det plugg plugg plugg!




Kommentarer
Postat av: pappa

Du ser lite trött ut gumman! Lycka till med pluggandet!!

2010-12-04 @ 16:21:57
Postat av: Farmor

2010-12-04 @ 20:33:48
URL: http://verrokoreablogg.se
Postat av: Mikkelseline

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 12:27:13
URL: http://mikkelseline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0