GOD JUL!

God jul!!!

God jul mamma! Vet att jag sa att jag skulle ringa... men min dator ar fortfarande inne pa reparation sa jag kan tyvarr inte.. :( Hoppas att du far en jattefin jul och jag ringer nar jag fatt tillbaka datorn!

God jul pappa! Nu ar det inte lang tid kvar tills du och brorsan kommer hit. Ska bli sa roligt att ses och visa runt er har i Seoul. :)

God jul syskon! At massor av julgodis.

God jul slakt. God jul alla andra.

Vi har haft en minst sagt lite skum julafton an sa lange. Det ar valdigt kallt, aven har i Seoul. Men ingen sno. Har atit lite svensk choklad men i ovrigt bara koreansk mat. Vi ska snart ivag pa julmiddag sa Ylla och Anden star for tillfallet och steker kottbullar i majsmargarin. Kottbullarna innehaller for ovrigt nersmulat knackebrod. Ska bli spannande att smaka. Vi har ocksa lite korv och potatis. :)

Manga kramar /Veronika


Kommentarer
Postat av: pappa

GOD JUL själv älsklingen!! Här är huset fullt av syskon (dina o mina), kusiner, farmor o en flickvän. Nu är det Kalle på gång, sen blir det ett fulmatat julbord!



Ät gott o må så bra du oxå!



Love YOU!! <3

2010-12-24 @ 14:59:48
Postat av: Kattis

GOD JUL!

2010-12-24 @ 16:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0