Packat och klart

20 timmar kvar! Och 20 kg, hm okej då nästan 21 kg, har jag packat i resväskan Ärtan. Det känns väldigt bra att det äntligen är dags även fast jag fortfarande är lite orolig för att ha glömt något. Men men... jag har: pass med visum, biljetter, betalkort och dextrosol. Imorgon vid 12 tiden kommer farmor och hämtar mig och sen är det väl ungefär 24 timmars resa tills jag står utanför dörren till Crimson House. Om allt går som det ska....
... nästa gång kanske jag skriver från Seoul!

Kommentarer
Postat av: Anders

Lycka till Veronika!

Tänker på dig och håller tummar och tår för att allt går bra!



KRAAAAAAAAM! <=D

2010-08-19 @ 20:48:42
Postat av: pappa

En sån störtvig farbror du har som även kan hålla tårna!! Det är mer än vad jag klarar av.

Däremot kan jag meddela alla som läser detta att dottern ringde från incheckningshallen i Arlanda, och allt hade gått bra fram dit. Hon lät riktigt glad och uppåt!! Det känns bra!



Kraaaaamar från mig oxå Veronika!! Tänker på dig nu när du sitter på flygplanet tillsammans med en herrans massa kineser och tre snygga piloter! ;-)

2010-08-19 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0