Kurser

Igår var jag och registrerade mig på sex olika kurser. Jag ska "bara" läsa fem sen men här på KU så har man en vecka då man kan droppa och lägga till kurser. Så jag ska droppa en senare. Men det är ju jättebra att man kan få prova på kursen först och känna av om den verkar bra.

Mina kursval:
-Programming Languages and Methodology
-Multimedia Systems
-Software Engineering
-Data Structure and Algorithm
-Beginners Korean
-Current English

De fyra översta är IT-kurser. Sedan nybörjarkursen i koreanska och sist en flummig kurs i engelska. Haha, ja, jag har bestämt mig för att läsa en kurs i engelska. Den verkar handla om att man ska diskutera olika ämnen och typ hålla lite redovisningar och sånt på engelska. Det kan bli väldigt bra men också en total flopp. Vi får se..

Kommentarer
Postat av: Dromedaren

Det låter avancerat.. Iaf för en dromedar som jag!

2010-08-27 @ 17:30:59
Postat av: kajsa

du sa att du kom från uppsala, med vilket univeristet fick du åka till korea? vill åa ditt med ett universitet

2011-07-24 @ 04:31:12
Postat av: Veronika

Med Uppsala universitet fick jag åka dit.

2011-07-24 @ 08:56:32
URL: http://verrokorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0